Müügitingimused
Lihavürsti e-poe (edaspidi E-pood) omanik on Nõo Lihatööstus OÜ (registrikood 10005487, aadress Voika tn 18 Nõo alevik Tartumaa, tel: 7302030, e-mail: myyk[at]noo.ee)
E-poel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse E-poe kodulehel www.noo.ee ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud E-poe müügi- ja privaatsustingimustega.
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad E-poest toodete ostmisel.
- Teave toote kohta on esitatud E-poes vahetult toote juures.
- E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja suunduda kassasse. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel tuleb valida soovitud tarneviis. Ekraanile kuvatava tasu tellimuse eest saab tasuda pangalinkide või Stripe krediitkaardimakse abil.
- Arveldamise valuuta on Euro (€).
- Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
Kohaletoimetamise tingimused
- Kaupu toimetatakse kohale üle Eesti kullerteenusega külmkambris ning Tartus saab tellida kaupu ka meie esindusletti Tartu Turuhoones.
- NÕOS: Vali tarneviisiks “Tulen ise järgi Nõo Lihatööstusesse.”
Tööpäevadel enne kella 14 tehtud tellimused saab kätte tellimusele järgneval päeval lihatööstuse väravast valvuri käest (E-L 8-20). Tööpäevadel peale kella 14 tehtud tellimused saab kätte ülejärgmisel päeval. Pühapäeval tellimusi ei väljastata. Reedel peale kella 14 ja nädalavahetusel tehtud tellimused saab kätte esmaspäeval alates kell 14.
Nõo Lihatööstuse aadress: Voika 18, Nõo alevik, Tartumaa - TARTUS: Vali tarneviisiks “Tulen ise järgi Tartu Turuhoonesse.”
Tööpäevadel enne kella 14 tehtud tellimused saab kätte tellimusele järgneval päeval vastavalt Tartu Turuhoone lahtiolekuaegadele (E-L 7.30-16; P 9-15). Tööpäevadel peale kella 14 tehtud tellimused saab kätte ülejärgmisel päeval. Reedel peale kella 14 ja nädalavahetusel tehtud tellimused saab kätte teisipäeval.
Kaupade kättesaamine Nõo Lihatööstuse juurest ja Tartu Turuhoonest on kliendi jaoks tasuta.
- ÜLE EESTI:
Kulleriga sinu koju: Valides kulleriga kojutellimise ja sooritades tellimuse tööpäevadel enne kella 14 päeval jõuab pakk kliendini reeglina tellimuse tegemise päevale järgneval päeval, aga mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul. Tööpäevadel peale kella 14 tehtud tellimused toimetatakse kohale reeglina ülejärgmisel päeval, aga mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul. Pikemaid tarneaegu võib esineda Lääne-Eestis või saartel.
Kuller korjab pakid meie tootmisest õhtuti. Laupäeva õhtul korjet ei toimu ja pühapäeviti kulleriga kojuvedu ei toimu!
Reedel peale kella 14 ja nädalavahetusel tehtud tellimused korjatakse peale esmaspäeva õhtul ja liiguvad kulleriga laiali teisipäeval. Kohaletoimetamise päeval võtab kuller kauba saajaga telefoni teel ühendust ja täpsustab kohaletoimetamise kellaaega.Transpordi tasu kullerteenuse puhul on 4€ tellimuse kohta.
Alates 25€ suurusest ostukorvist on kohaletoimetamine tasuta.
Toodete säilivus
Toodetele säilivusajaga 28 päeva ja rohkem tagatakse tellimise tegemise hetkel säilivusaeg vähemalt 14 päeva. Lühema säilivusajaga toodete puhul garanteeritakse vähemalt 50% tooteinfos märgitud säilivusajast („Säilivusaeg tootmisest“).
Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus
- Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada.
- Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
- Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail myyk[at]noo.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
- E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
- E-pood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
- E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
- Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
- E-poe vastutus on piiratud toote maksumusega.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
- E-poe isikuandmete vastutav töötleja on Nõo Lihatööstus OÜ. E-poe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Stripe.
- E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Vaidluste lahendamine
- Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
- Kui klient ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.