Nõo Lihatööstuse kogutud turustatistikast selgub, et selle aasta kahel esimesel suvekuul on eestlased varasemast rohkem eelistanud linnuliha, sealiha tarbimine on languses.
„Linnulihast valmistatud toodete müük on ligi kaks protsenti suurem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealiha samal ajal ligi seitsme protsendiga miinuses,“ märkis Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük. „Tegemist on justkui megatrendiga, kus on oma roll teadlikel ja tervislikel valikutel, aga ka hinnal. Kuigi tuleb lisada, et hind üksi ei ole määranud, sest tarbija on teinud valiku tervislike tootegruppide kasuks ka seal, kus kilogrammi hind on veidi kõrgem – näiteks linnulihast grillvorstid. Näeme, et tarbitakse vähem, kuid teadlikumalt. Prognoosisime sellist turuarengut ette ja oskasime oma suvetoodete valiku üsna täpselt kujundada. Praegu on lihatööstus aga juba talves, kus arvame, et sealiha kasvatab taas osatähtsust. Tootearenduses teeme selleks edukat koostööd Fitlapi ja BBQ Symphoniga.“
Nõo Lihatööstus on Eesti juhtiv kodumaine lihatööstus ja on pälvinud parima pereettevõtte tiitli. Ettevõte on oma üle 200 töötajaga üks olulisemaid tööandjaid Eestis. Nõo Lihatööstuse valikusse kuulub üle 400 lihatoote.
Lisainfo:
Simmo Kruustük
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees
Tel: +372 51 68 103