Kuigi tänavune jaanipühade nädal oli tavapärasest vihmasem, tarbisid eestimaalased sel perioodil lihatooteid ligi kaks korda rohkem kui tavalisel suvenädalal. Nõo Lihatööstuse müügistatistika näitas, et eestlased on jätkuvalt sealiha usku.
Jahe ja vihmane ilm on siiski oma mõju avaldanud. “Tänavune jaanimüük jäi mullusega võrreldes tervikuna 4% väiksemaks, kuid mõnede tootekategooriate müük näitas siiski märkimisväärset kasvu,” tõdes Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük. Eriti märgatav oli grillvorstide müügi kasv, mis tõusis lausa 57% võrreldes eelmise aastaga, kuigi mahuliselt osteti kõige enam šašlõkki ja grill-liha.
Kruustüki sõnul peegeldab selline trend tarbijate praegust hinnatundlikkust: “Inimesed eelistavad praegu osta soodsama hinnaklassiga lihatooteid, mille hulka kuuluvad ka grillvorstid. Sellest tulenevalt langetasime oma suvetoodete hinda mullusega võrreldes keskmiselt 4%,” lisas ta. Hinnalangetused on tootekategooriate lõikes olnud erinevad. Nõo ribide hind on langenud lausa 17% ja toorvorstide hind 14% võrreldes eelmise aastaga. Ka populaarne šašlõkk on tänavu 7% soodsam kui möödunud aasta jaanipühade ajal.
Vaatamata viimastel aastatel kasvanud kanaliha tarbimisele näitavad tänavused jaanipühad, et eestlased on endiselt truud sealihale. Nõo Lihatööstuse müüdud grilltoodetest olid üle 70% valmistatud sealihast.
“Meie populaarseimad tooted sel jaaniperioodil olid BBQ-mustika grill-liha ning Sulajuustu broilerišašlõkk. Need maitsekombinatsioonid on jätkuvalt eestlaste lemmikud, olenemata ilmastikuoludest,” lisas Kruustük.
Nõo Lihatööstus on Eesti juhtiv kodumaine lihatööstus ja on pälvinud parima pereettevõtte tiitli. Ettevõte on üle 200 töötajaga üks olulisemaid tööandjaid Eestis. Nõo Lihatööstuse valikusse kuulub enam kui 400 lihatoodet.
Manuses leiate foto Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehest Simmo Kruustükist.
Lisainfo:
Simmo Kruustük
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees
Tel: +372 51 68 103