Nõo Lihatööstuse broilerišašlõkk võitis suure maitsetesti

Oma Maitse esinduslik žürii valis Nõo Lihatööstuse basiiliku-tomatimarinaadis broilerišašlõki Eesti selle aasta parimaks kanalihatooteks.

Žürii hindas tänavu oma suurel maitsegalal 114 toodet 24 kategoorias. Võiduga kaasneb Oma Maitse Lemmiku tunnustusmärgis.

“Nahk on broilerikintsulihalt eemaldatud ja šašlõkk on maitselt mõnusalt mahe. Pisuke magus maitse jääb keelele, kuid selle mängib üle rohke kuivatatud basiilik. Tõeline Vahemere maade maitse, miski ei häiri. Suhkrut 100 g kohta 2,8 g. 80% broileriliha, 6% tomatipastat,” kirjeldas Oma Maitse konkursi žürii.

Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük ütles, et sel hooajal on tunda kanaliha tarbimise kasvu, mida soosib tarbijatele sobiv hinna-kvaliteedi suhe ning samuti soovitavad toitumisnõustajad kanaliha oma menüüs kindlal kohal hoida.

“Võidutoode kasvas välja Nõo Lihatööstuse korraldatud ideedevõistlusest-lihahäkatonist ja esimesed viljad on käes – tarbijatele meeldib,” kommenteeris Kruustük.

Nõo Lihatööstus on Eesti juhtiv kodumaisel kapitalil lihatööstus ja on pälvinud parima pereettevõtte tiitli. Ettevõte on oma üle 200 töötajaga üks olulisemaid tööandjaid. Nõo Lihatööstuse valikusse kuulub üle 400 lihatoote.

Lisatud pildil on Oma Maitse Lemmiku konkursi võitnud parim kanalihatoode – Nõo Lihatööstuse basiiliku-tomatimarinaadis broilerišašlõkk.

Lisainfo:

Simmo Kruustük

Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees

Tel: +372 51 68 103

E-post:

„Eesti maaelu arengukava 2014-2020 ühise põllumajanduspoliitika kohase maaelu arengu toetuse meetme 4.2.2 raames investeerime innovaatilisse sulatus- ning viilutusliini. Investeeringu eesmärgiks on tootmisvõimsuse suurendamine, sortimendi mitmekesistamine, innovaatiliste lahenduste rakendamine ning toodete kvaliteedi tõstmine.“

„Eesti maaelu arengukava 2014-2020 ühise põllumajanduspoliitika kohase maaelu arengu toetuse meetme 4.2.2 2022. aasta toetusvooru raames investeerime innovaatilisse soolamispritsi. Investeeringu eesmärgiks on tootmisvõimsuse suurendamine, sortimendi mitmekesistamine, innovaatiliste lahenduste rakendamine ning toodete kvaliteedi tõstmine.“

Noo_logo_valge-01-svg