Sügis pani rahva suvetooteid grillima. Linnuliha on hitt!

Selle aasta septembris-oktoobris kerkis võrreldes aastatagusega oluliselt toorvorstide müük (35%), samuti ribi (12%) ja grillvorstide (8%) müük, šašlõki osatähtsus seevastu kahanes 20%, selgub Nõo Lihatööstuse statistikast.

„Suve lõpus hakkab ilm ja temperatuur suuremat rolli mängima, mistõttu langeb pikemat küpsetamist vajavate tootete roll ning kasvavad kiiresti valmivad tootegrupid. Linnuliha on sõltumata hooajast endiselt hitt,” kommenteeris Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.

Nõo Lihatööstuse müügistatistika näitas täpsemalt, et linnulihast suvetoodete müük kasvas selle aasta septembris-oktoobris 53% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealiha osa aga kahanes ligi 9%.

Nõo Lihatööstus on Eesti juhtiv kodumaisel kapitalil lihatööstus ja on pälvinud parima pereettevõtte tiitli. Ettevõte on oma üle 200 töötajaga Eesti üks olulisemaid tööandjaid. Nõo Lihatööstuse valikusse kuulub üle 400 lihatoote.

Lisainfo:

Simmo Kruustük

Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees

Tel: +372 51 68 103

E-post:

„Eesti maaelu arengukava 2014-2020 ühise põllumajanduspoliitika kohase maaelu arengu toetuse meetme 4.2.2 raames investeerime innovaatilisse sulatus- ning viilutusliini. Investeeringu eesmärgiks on tootmisvõimsuse suurendamine, sortimendi mitmekesistamine, innovaatiliste lahenduste rakendamine ning toodete kvaliteedi tõstmine.“

„Eesti maaelu arengukava 2014-2020 ühise põllumajanduspoliitika kohase maaelu arengu toetuse meetme 4.2.2 2022. aasta toetusvooru raames investeerime innovaatilisse soolamispritsi. Investeeringu eesmärgiks on tootmisvõimsuse suurendamine, sortimendi mitmekesistamine, innovaatiliste lahenduste rakendamine ning toodete kvaliteedi tõstmine.“

Noo_logo_valge-01-svg